Μου ζητά να την ποτίζω …

Posted on Updated on

1999, 10 χρόνια έχουν περάσει απο το ταξίδι στην Αργεντινή …
καρφίτσωνω στο ιστολόγιο την φωτογραφία απο ένα δρόμο στα περίχωρα του Μπούενος Αίρες.

Την πότισα σαν την γλάστρα με το γεράνι στο μπαλκόνι.
Μου ζητά συχνά να την ποτίζω, και γώ δεν της χαλάω το χατήρι.
Το νερό αλλάζει χρώματα ,άλλοτε γίνεται κόκκινο, άλλοτε πράσινο ,μπλέ ,κίτρινο κι άλλοτε μαύρο .
Κι ύστερα παίρνω τον δρόμο ,τον ακολουθώ ,περπατώ δίχως να κουράζομαι ,ισορροπώ στην άκρη του πεζοδρομίου πατάω στα βήματα αδέσποτων σκύλων ανθρώπων που χαζεύουν …και αυτός με οδηγεί και πάλι εδώ …

5 thoughts on “Μου ζητά να την ποτίζω …

    coolplatanos said:
    19/03/2009 στο 1:17 πμ

    Μου αρέσει πολύ το νέο περιβάλλον!

    marado responded:
    19/03/2009 στο 1:39 πμ

    Σε ευχαριστώ ρε φιλενάδα την χρειαζόμουν την ανανέωση.
    Τα έμαθες ; πουληθήκαμε και κατεβενουμε νότια χεχεχεχε…

    coolplatanos said:
    19/03/2009 στο 3:18 πμ

    Όχι, δεν έμαθα ακόμα. Θα το ψάξω και θα μιλήσουμε και τηλέφωνο. Έχω κάτι τρεξίματα με τον πατέρα μου, θα σου πω.

    coolplatanos said:
    19/03/2009 στο 3:25 πμ

    έκανα ένα ψαξιματάκι και είδα… νέος διογκούμενος όμιλος…

    marado responded:
    19/03/2009 στο 11:30 μμ

    σαν καρκινικός όγκός….

Σχολιάστε

