Που ‘σαι…

Posted on

tttt.jpg

(foto by minas of the north)

Βράδι ,ζεστό ,υγρό σε μια πόλη μεγάλη…

στρίβω στην γωνία, το «νέον» του ψιλικατζίδικου φωτίζει την σπασμένη πλάκα του πεζοδρομίου, μυρίζω τα καμένα, σηκώνω ψηλά τα μάτια μου να συναντήσω το φεγγάρι, ο Πακιστανός πέφτει επάνω μου , ένα μπουκάλι coca cola του πέφτει απο τα χέρια .

Άδεια τα χέρια μου…

ένα νεύμα μου αρκεί;

Κόκκινο το φανάρι, πράσινο το ανθρωπάκι, ακίνητος μένω .

Σιωπή … βουβή η τηλεόραση φωτίζει το μπαλκόνι,

φωτίζει το φεγγάρι την άκρη του δρόμου ,

ο ψιλικατζής δυναμώνει την ένταση στο ραδιοφωνάκι …

» Θα πάρω σβάρνα μια βραδιά
όλες τις συνοικίες
δε θέλω πολυτέλειες
και πολυκατοικίες

Είχα έναν παλιόφιλο
τα ίχνη του έχω χάσει
σ’ ένα στέκι απόμερο
το στέκι του Θανάση

Πού ‘σαι Θανάση
Πού ‘σαι Θανάση
Ήθελα να σ’ αντάμωνα…

Πού ‘σαι Θανάση
Πού ‘σαι Θανάση
ήθελα να σ’ αντάμωνα
Η γρουσουζιά να σπάσει

Εκεί θα βρω της νιότης μου
τα φίνα τα ωραία
Το Μάνθο το Θεμιστοκλή
και την παλιά παρέα

Δίπλα θα καθίσουμε
σαν πρώτα στο τραπέζι
και μαζί θ’ ακούσουμε
γλυκιά πενιά να παίζει»

γιώργος ζαμπέτας.

One thought on “Που ‘σαι…

    coolplatanos said:
    31/07/2007 στο 9:47 πμ

    Πού είμαι; Εγώ ο κανένας, χαμένος στο διάστημα, στο χάος της ύπαρξης, σε ένα τυχαίο φωτεινό παράθυρο της πόλης, με ένα τυχαίο όνομα, τυχαίο σώμα, τυχαία αίσθηση. Κι όμως νομίζω πως είμαι κάτι πολύ συγκεκριμένο. ΧΑ! πώς ψεύδονται αδιάντροπα οι αισθήσεις μου!

Σχολιάστε

