Ποιός Θανασής;…Ο Λιακόπουλος!!!!!!

Posted on

 Ποιός Θανάσης ;!!!!!!!!!!!!

Έλαβα Εmail με την πρόσκληση να βάλω κείμενο του Funel σχετικά με τον κ. Λιακόπουλο.;..

Ποιός είναι ο κύριος Λιακόπουλος ;

Γιατί πρέπει να ασχοληθούμε μαζί του ;

Μήπως για να τον γνωρίσουν και όσοι δεν τον ξέρουν απο την τηλεόραση ;

Όσοι τον παρακολουθούν ,προφανώς κάτι ενδιαφέρον θα βρίσκουν ,εμένα με αφήνει αδιάφορο. Άνθρωπος που πουλά τα βιβλία …ΠΑΚΕΤΟ!…σίγουρα φέρει  Ελληνική Παιδεία (έρμη Παιδεία) και εγώ είμαι μικρός και ταπεινός για να ασχοληθώ μαζί του.

.Υπάρχουν,γίνονται και όμορφα πράγματα σε αυτή την Χώρα ας τα προβάλουμε , ας τα ανδείξουμε νομίζω είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην παρακμή .

Ας Μαζέψουμε Υπογραφές για τον Αντώνη Τσιπρόπουλο!

Για τον Αντώνη , έχω υπογράψει το κείμενο συμπαράστασης και έχω προτείνει να παραστούμε στην δίκη όσοι περισσότεροι γίνεται εαν αυτό κριθεί απαραίτητο .

One thought on “Ποιός Θανασής;…Ο Λιακόπουλος!!!!!!

    kapetanios said:
    20/05/2007 στο 3:07 μμ

    «Γιατί πρέπει να ασχοληθούμε μαζί του ;»
    Έλα μου ντε!!
    Η άποψη περί κινδύνου να πάρει μεγάλες κοινωνικές διαστάσεις το φαινόμενο ύπαρξης ηλιθίων, μόνο γέλιο μου προκαλεί και έναν- είναι η αλήθεια- σκεπτικισμό.
    Απ την άλλη δικαίωμα του καθενός μας είναι να επιλέγει την θεματολογία του ιστολογίου του .
    Ας μαζευτούν υπογραφές για τον Α. Τσιπρόπουλο τόσες που να αποδεικνύουν την δυνατότητα των Ελλήνων μπλογκερ να αρθρώνουν λόγο, ακόμη και βγαίνοντας ( αν χρειαστεί) από το καβούκι της ανωνυμίας τους. Ειδάλλως θα ενισχύσουμε εκείνες τις φωνές που μιλούν για δραστηριοποίηση «κουκουλοφόρων», κομπλεξικών και ψιλομυστήριων γεμάτων απωθημένα ατόμων στο Ελληνικό μπλογκινκ που απλώς …. μιλάνε πολύ!

Σχολιάστε

