Ξένε μου, καλωσόρισες……. .

Posted on Updated on

9 Φεβρουαρίου Πολιτιστικό Κέντρο «Ελληνικός Κόσμος»{Πειραιώς 254}.
Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου , η μπάντα του , και η Μάρθα Φριτζήλα συμπράττουν με δύο πολυφωνικά συγκροτήματα από τα Βαλκάνια , δηλαδή τους «Λοτ κουρμπέτι»{δάκρυα μεταναστών} από την Αλβανία και τους «Ροντάμα» από την Βουλγαρία.
Δύο οι λόγοι για να συμμετάσχουμε , πρώτον η γοητεία της συνάντησης μουσικών από την πολύπαθη κατά καιρούς Βαλκανική Χερσόνησο και δεύτερον και κυριοτέρον τα έσοδα από αυτή την μια και μοναδική εμφάνιση θα διατεθούν για το Στέκι Μεταναστών .
Η είσοδος κοστίζει μόλις 10 ευρώ.
Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα είναι η χώρα της φιλοξενίας {Ξένιος Ζευς}, αυτή η φιλοξενία την συναντάμε όπου και αν πάμε στα χωριά και στα λαγκάδια σε όποιο σπίτι στην επαρχία κι αν χτυπήσουμε την πόρτα .
Αυτή την φιλοξενία ας την κάνουμε ιδεολογία , κίνημα για τους συνάνθρωπούς μας που την έχουνε ανάγκη αλλά και γιατί είναι ωραίο να μοιράζεσαι ότι και εάν έχεις , ακόμη και ένα τραγούδι …… κυρίως όμως ένα καλό λόγο.

Θυμήθηκα ..Ομήρου Οδύσσεια ,ραψωδία α στίχοι 139 και 140 , ο Τηλέμαχος υποδέχεται τον Ξένο στον οποίο έχει μεταμφιεστεί η Θεά Αθηνά [από ανέκαθεν η εξουσία άλλαζε πρόσωπά, ποτέ στόχους όμως] :
«Ξένε μου, καλωσόρισες, έλα να σε φιλέψουμε,
κι αφού το δείπνο μας χορτάσεις , τότε μας λες το λόγο της επίσκεψής σου.»

Ο ….Μαραδό να βάλει το χέρι του!

3 thoughts on “Ξένε μου, καλωσόρισες……. .

    coolplatanos said:
    25/01/2007 στο 1:14 πμ

    Αν πας θύμησέ το και σε μένα, αν και θα προσπαθήσω να το θυμηθώ και μόνη μου.

    coolplatanos said:
    25/01/2007 στο 1:44 πμ

    Σου έχω στείλει email, κύτταξε το «κουτί» σου

    coolplatanos said:
    25/01/2007 στο 11:02 πμ

    Καλημερούδια Μαραδό!
    Σήμερα έχω ξυπνήσει με κέφια! Κσίτοι γηραλαία φοράδα νιώθω σαν νιογέννητο πουλάρι που θα ήθελε να βγει στη λιακάδα και να τρέξει. Οχι και τόσο ποιητική η έκφραση μου πιθανόν, αλλά δεν μπορώ να το εκφράσω καλύτερα.
    Μου ήρθε μία επιπλέον σύνδεση με toxeri. Το μακρύ-μακρύ μου χέρι φτάνει μέσα στο πανέρι… Καραγκιόζης γαρ… Ξανά καλημέρα

Σχολιάστε

